عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

طبقه بندی موضوعی
پیشنهاد ویژه عاطفه موزیک
دانلود گلچین بهترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار چرا بازی دادی قلب منو دارم دیوونه میشم تو نرو

Download Ahang Jadid Mohammadreza Golzar – Bazi Dadi

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا چرا بازی دادی قلب منو دارم دیوونه میشم تو نرو توسط خواننده ایرانی محمدرضا گلزار با کیفیت های Mp3 128 320 پخش توسط عاطفه موزیک

تکست ترانه چرا بازی دادی قلب منو دارم دیوونه میشم تو نرو با صدای محمدرضا گلزار


دیگه تمومه هرچی بهم گفتی دروغه اون که عاشق باشه هیچوقت از پیش عشقش نمیره

برو دیگه نده منو عذابم ما دیگه نمیمونیم برا هم تو خراب کردی همه رویایی رو که واسه تو ذهنم ساختم آره نامرد

چرا بازی دادی قلب منو دارم دیوونه میشم تو نرو گفتی همیشه من کنارتم ولی رفتی واسه همیشه تو

چرا بازی دادی قلب منو دارم دیوونه میشم تو نرو گفتی همیشه من کنارتم ولی رفتی واسه همیشه تو

آروم نمیگیره این قلبم آسون دادیم همو ما از دست داغون شدم من از بس برو برنگرد

برو دیگه نده منو عذابم ما دیگه نمیمونیم برا هم تو خراب کردی همه رویایی رو که واسه تو ذهنم ساختم آره نامرد

چرا بازی دادی قلب منو دارم دیوونه میشم تو نرو گفتی همیشه من کنارتم ولی رفتی واسه همیشه تو

چرا بازی دادی قلب منو دارم دیوونه میشم تو نرو گفتی همیشه من کنارتم ولی رفتی واسه همیشه تو


Download

  • ۹۸/۰۲/۰۴
  • عاطفه فتحی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی