عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

طبقه بندی موضوعی
پیشنهاد ویژه عاطفه موزیک
دانلود گلچین بهترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ باید برگشت به خنده های سابق احسان خواجه امیری

Download Ahang Jadid Ehsan Khajeh Amiri – Bayad Bargasht

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا باید برگشت به خنده های سابق توسط خواننده ایرانی احسان خواجه امیری با کیفیت های Mp3 128 320 پخش توسط عاطفه موزیک

تکست ترانه باید برگشت به خنده های سابق با صدای احسان خواجه امیری


باید برگشت به لحظه های رفته باید رد شد از این پل شکسته از حال بد این بی خبری از این شبای خسته 

باید برگشت به خنده های سابق باید بارید رو شونه های عاشق باید نفس تردیدو گرفت تو آخرین دقایق

یه جوری دوری و یه جوری گم شدم که باورم نمیشه کسی که عاشقه محاله بگذره از اونکه زندگیشه

یه جوری دوری و یه جوری گم شدم که باورم نمیشه کسی که عاشقه محاله بگذره از اونکه زندگیشه

بر میگردم به شهر خالی از عشق بر میگردم بپرسم حالی از عشق

از خاطره ها چی مونده برام به جز خیالی از عشق

من دل بستم به هرچی مال من نیست به هرچی که که به فکر حال من نیست

دل خسته شدم از این همه غم که بیخیال من نیست

یه جوری دوری و یه جوری گم شدم که باورم نمیشه کسی که عاشقه محاله بگذره از اونکه زندگیشه

یه جوری دوری و یه جوری گم شدم که باورم نمیشه کسی که عاشقه محاله بگذره از اونکه زندگیشه


Download

  • ۹۸/۰۲/۲۵
  • عاطفه فتحی

دانلود آهنگ های جدید 98

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی