عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

طبقه بندی موضوعی
پیشنهاد ویژه عاطفه موزیک
دانلود گلچین بهترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید دلم میخواد با تو یه جای دورو که نباشه هیشکی مهراد جم

Download Ahang Jadid Mohsen Ebrahimzadeh - Ghamet Nabashe

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا دلم میخواد با تو یه جای دورو که نباشه هیشکی توسط خواننده ایرانی مهراد جم با کیفیت های Mp3 128 320 پخش توسط عاطفه موزیک

تکست ترانه دلم میخواد با تو یه جای دورو که نباشه هیشکی با صدای مهراد جم


دلم میخواد با تو یه جای دورو که نباشه هیشکی خودت میدونی که 

الهی کور بشه نبینه اونی که عشق میون ما رو

اگه دلت بخواد بری نمیذارم اصلا عشقم زوریه نمیشه که از من 

دل بکنی بری از همه تو سری ببین کار خدارو

غمت نباشه من عاشقتم حواست به عشقت باشه یکم کاریت نباشه تو فقط بخند با تو مجنونم

چشای تو منو برده تا عشق چیکار کردی انقد میخوامت زندگیمو زدم به نامت به تو مدیونم

غمت نباشه من عاشقتم حواست به عشقت باشه یکم کاریت نباشه تو فقط بخند با تو مجنونم

چشای تو منو برده تا عشق چیکار کردی انقد میخوامت زندگیمو زدم به نامت به تو مدیونم

از تو دور بمونه چشای بد اون نگات همه رو دیوونه کرد ضربان دلم با تو رو صد

نفسم میره واست جایی رفتی زود برگرد

غمت نباشه من عاشقتم حواست به عشقت باشه یکم کاریت نباشه تو فقط بخند با تو مجنونم

چشای تو منو برده تا عشق چیکار کردی انقد میخوامت زندگیمو زدم به نامت به تو مدیونم

غمت نباشه من عاشقتم حواست به عشقت باشه یکم کاریت نباشه تو فقط بخند با تو مجنونم

چشای تو منو برده تا عشق چیکار کردی انقد میخوامت زندگیمو زدم به نامت به تو مدیونم


Download


تماشا کنید از قسمت :::: دانلود آهنگ های جدید 98

  • ۹۸/۰۲/۳۰
  • عاطفه فتحی

دانلود آهنگ های جدید 98

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی