عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

طبقه بندی موضوعی
پیشنهاد ویژه عاطفه موزیک
دانلود گلچین بهترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ حسن توکلی کاش نمیدیدمت و کنده بودی دلتو عشق من کاش

Download Ahang Jadid Hossein Tavakoli - Ey Kash

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا کاش نمیدیدمت و کنده بودی دلتو عشق من کاش توسط خواننده ایرانی حسن توکلی با کیفیت های Mp3 128 320 پخش توسط عاطفه موزیک

تکست ترانه کاش با صدای حسین توکلی


چقد بسازم دل بدم ببازم مگه میشه مگه سادس مگه سنگم عزیزم

چقد بجنگم با دل بی تو تنگم تورو آخر در آوردن از تو چنگم عزیزم

تورو آخر در آوردن از تو چنگم عزیزم

رفتنت آشفتم کرد ندیدنت دیوونم کرد جای خالیت نبود آی کاش

کاش نمیدیدمت و کنده بودی دلتو عشق من کاش کاش کاش

دوس دارم باز پیاده بریم زیر بارون مث قدیما

باز بگی عشق چه خوبه بکوبه دلامون مث قدیما

دوس دارم زیر و رو شم دوباره با حرفات صدات کنم

باز بخندی و من خیره شم توی چشمات نگات کنم

رفتنت آشفتم کرد ندیدنت دیوونم کرد جای خالیت نبود آی کاش

کاش نمیدیدمت و کنده بودی دلتو عشق من کاش کاش کاش


Download


تماشا کنید از قسمت :::: دانلود آهنگ های جدید 98

  • ۹۸/۰۲/۲۲
  • عاطفه فتحی

دانلود آهنگ های جدید 98

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی