عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

طبقه بندی موضوعی
پیشنهاد ویژه عاطفه موزیک
دانلود گلچین بهترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی منو هیشکی نمیفهمه جز تو یه نفر دلو بردار هرجایی

Download Ahang Jadid Ali Yasini - Har Jaye Shahr

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا منو هیشکی نمیفهمه جز تو یه نفر دلو بردار هرجایی توسط خواننده ایرانی علی یاسینی با کیفیت های Mp3 128 320 پخش توسط عاطفه موزیک

تکست ترانه منو هیشکی نمیفهمه جز تو یه نفر دلو بردار هرجایی با صدای علی یاسینی


هرجای شهرو میگردم ما با هم خاطره داریم آخر عمرمه اون روز که ازم چشم برداری

♪♪♪♪♪♪♪

الان تو همون خیابونم که با هم راه میرفتیم اگه این آدما میذاشتن تا خود ماه میرفتیم

♪♪♪♪♪♪♪

مگه کل این دنیا چندتا مثل تو داره بیا که این دلم بی تو تنهاس بی کس و کاره

♪♪♪♪♪♪♪

منو هیشکی نمیفهمه جز تو یه نفر دلو بردار هرجایی ببر نگهش دار پیش خودته

♪♪♪♪♪♪♪

میدونی من فقط دلم میخواست خودتو دلم خوشه به بودن تو نبینم هیچکسیو دورت

♪♪♪♪♪♪♪

منو هیشکی نمیفهمه جز تو یه نفر دلو بردار هرجایی ببر نگهش دار پیش خودته

♪♪♪♪♪♪♪

میدونی من فقط دلم میخواست خودتو دلم خوشه به بودن تو نبینم هیچکسیو دورت

♪♪♪♪♪♪♪

نباشی خوابم نمیبره شب چشم باز بیا تو دستات بچه شم باز همه بهم میگن دستت انداخت

♪♪♪♪♪♪♪

تو ببین چند باره میزنی زیر حرفات هی میگی این دفعه فرق داره

♪♪♪♪♪♪♪

منو هیشکی نمیفهمه جز تو یه نفر دلو بردار هرجایی ببر نگهش دار پیش خودته

♪♪♪♪♪♪♪

میدونی من فقط دلم میخواست خودتو دلم خوشه به بودن تو نبینم هیچکسیو دورت

♪♪♪♪♪♪♪

منو هیشکی نمیفهمه جز تو یه نفر دلو بردار هرجایی ببر نگهش دار پیش خودته

♪♪♪♪♪♪♪

میدونی من فقط دلم میخواست خودتو دلم خوشه به بودن تو نبینم هیچکسیو دورت


Download

  • ۹۸/۰۳/۱۰
  • عاطفه فتحی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی