عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

طبقه بندی موضوعی
پیشنهاد ویژه عاطفه موزیک
دانلود گلچین بهترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید برادر جان سالار عقیلی تیتراژ سریال برادر جان شبکه سه

Download Ahang Jadid Salar Aghili - Tanha Mimanam

دانلود آهنگ فوق العاده برادر جان توسط خواننده ایرانی سالار عقیلی تیتراژ سریال برادر جان شبکه سه با کیفیت های Mp3 128 320 پخش توسط عاطفه موزیک

تکست ترانه برادر جان با صدای سالار عقیلی تیتراژ سریال برادر جان شبکه سه


تنها میمانم میدانم می آیی

با تو آرامم بی ترس از تنهایی

تنها میمانم عاشق تر زخمی تر

آرام چون آتش در زیر خاکستر

برگرد و بیا دلتنگ دیدارم بغض شب تارم من هرچه دارم از تو دارم

برگرد و بیا آشفته مگذارم دوری و بی تو بی قرارم

تویی تویی دنیای من آرامش شب های من دلم شکست خدای من

تو باورم کن باورم کن

آشفته ام آشفته ام زخم از برادر دیده ام آشفته ام آشفته چون از نا کسان رنجیده ام

از نا کسان رنجیده ام

برگرد و بیا دلتنگ دیدارم بغض شب تارم من هرچه دارم از تو دارم

برگرد و بیا آشفته مگذارم دوری و بی تو بی قرارم


Download

  • ۹۸/۰۲/۱۷
  • عاطفه فتحی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی