عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

طبقه بندی موضوعی
پیشنهاد ویژه عاطفه موزیک
دانلود گلچین بهترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بذار جون بگیرم کنار تو دوتاییمون یکی بشیم

Download Ahang Jadid Meysam Ebrahimi – Dotaei

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا بذار جون بگیرم کنار تو دوتاییمون یکی بشیم توسط خواننده ایرانی میثم ابراهیمی با کیفیت های Mp3 128 320 پخش توسط عاطفه موزیک

تکست ترانه بذار جون بگیرم کنار تو دوتاییمون یکی بشیم با صدای میثم ابراهیمی


یکی یک دونه ای واسم دلم هی تنگ میشه واست

اگه ترکم کنی جونم هیچی از من نمیمونه

سنگ رو سنگ بند نمیمونه این آدم دل نگرونه

تو که هستی همه چی هست نمیخوام هیشکی بمونه

بذار جون بگیرم کنار تو دوتاییمون یکی بشیم

بخندی آروم بگیرم بدون هم جایی نریم من و تو باز دیوونه یشم

بذار جون بگیرم کنار تو دوتاییمون یکی بشیم

بخندی آروم بگیرم بدون هم جایی نریم من و تو باز دیوونه یشم

احساس قشنگ این رابطه من بی عقلو آدم کرد

روزای اولمون یادته که نگات قلبمو پر پر کرد

بذار جون بگیرم کنار تو دوتاییمون یکی بشیم

بخندی آروم بگیرم بدون هم جایی نریم من و تو باز دیوونه یشم

بذار جون بگیرم کنار تو دوتاییمون یکی بشیم

بخندی آروم بگیرم بدون هم جایی نریم من و تو باز دیوونه یشم


Download

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی