عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

طبقه بندی موضوعی
پیشنهاد ویژه عاطفه موزیک
دانلود گلچین بهترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید تو چی داری تو چشات محسن ابراهیم زاده وابستگی

Download Ahang Jadid Mohsen Ebrahimzadeh – Vabastegi

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا تو چی داری تو چشات توسط خواننده ایرانی محسن ابراهیم زاده با کیفیت های Mp3 128 320 پخش توسط عاطفه موزیک

تکست ترانه وابستگی با صدای محسن ابراهیم زاده


تو چی داری 

تو چشات چی داری 

توی نگات دلم داره میره برات

چشات که باز و بسته میشه 

دلم میمیره زنده میشه 

جلو چشم 

دو دقیقه نباشی نمیشه

همه چی مون وسطه کی میگه آخه غلطه یار برت باشه و دلبر نازت آخ که چه لوبته

تا صبح که بیدارم دل دست کی دادم خودش میدونه من به اون دیوونه وابستگی دارم

تا صبح که بیدارم دل دست کی دادم خودش میدونه من به اون دیوونه وابستگی دارم

دل من رو دلت بدجوری قفله درگیره وقتی زل ک همیزنی من دلم واسه تو میره

همه چی مون وسطه کی میگه آخه غلطه یار برت باشه و دلبر نازت آخ که چه لوبته

تا صبح که بیدارم دل دست کی دادم خودش میدونه من به اون دیوونه وابستگی دارم

تا صبح که بیدارم دل دست کی دادم خودش میدونه من به اون دیوونه وابستگی دارم


Download


شما نیز اگه علاقمند هستید میتوانید دانلود فول آلبوم محسن ابراهیم زاده از سایت خوبان موزیک بازدید کنید و تمام آهنگ های پخش شده تا به حال این خواننده را به دلخواه یا یکجا به صورت فایل زیپ یکجا دریافت نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی