عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

طبقه بندی موضوعی
پیشنهاد ویژه عاطفه موزیک
دانلود گلچین بهترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ وقتی حالم بد بود خیلی چیزا داشتم کمبود ماکان بند خدا

Download Ahang Jadid Macan Band - Khoda

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا وقتی حالم بد بود خیلی چیزا داشتم کمبود توسط خواننده ایرانی ماکان بند با کیفیت های Mp3 128 320 پخش توسط عاطفه موزیک

تکست ترانه وقتی حالم بد بود خیلی چیزا داشتم کمبود با صدای ماکان بند


وقتی حالم بد بود خیلی چیزا داشتم کمبود

هیچکسیم دورم نبود دستامو گرفتی چه زود

وقتی همه پسم زدن شروع کردم قدم زدن

تو خلوت خودم بودم و میخواستم بگیری جونمو

گفتم خدا خودت بیا و دستتو بذار رو شونه هام آروم بشم

چرا اینجورین باهام این آدمای توی شهر

انقده پس زدن منو تا از همشون دور بشم

مث آب زلال بودم کاری کردن تیره بشم

خدا خودت بیا و دستتو بذار رو شونه هام آروم بشم

چرا اینجورین باهام این آدمای توی شهر

انقده پس زدن منو تا از همشون دور بشم

مث آب زلال بودم کاری کردن تیره بشم

رو شونه هام غمه خستم من از همه

کاشکی یه بار بیای نوازشم کنی بغل بگیرمت

حتی تو تنهایی قبل من اونجایی بازم مرام تو که منو تنهام نمیذاری

خدا خودت بیا و دستتو بذار رو شونه هام آروم بشم

چرا اینجورین باهام این آدمای توی شهر

انقده پس زدن منو تا از همشون دور بشم

مث آب زلال بودم کاری کردن تیره بشم

گفتم خدا خودت بیا و دستتو بذار رو شونه هام آروم بشم

چرا اینجورین باهام این آدمای توی شهر

انقده پس زدن منو تا از همشون دور بشم

مث آب زلال بودم کاری کردن تیره بشم


Download


تماشا کنید از قسمت :::: دانلود آهنگ های جدید 98

  • ۹۸/۰۲/۲۳
  • عاطفه فتحی

دانلود آهنگ های جدید 98

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی