عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

طبقه بندی موضوعی
پیشنهاد ویژه عاطفه موزیک
دانلود گلچین بهترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم

دانلود ریمیکس سولی دنس یار سیه موی من کمون ابروی من مهدی یاریان

Download Remix Mehdi Yariyan – Mahe Man

دانلود ریمیکس فوق العاده زیبا یار سیه موی من کمون ابروی من توسط خواننده ایرانی مهدی یاریان با کیفیت های Mp3 128 320 پخش توسط عاطفه موزیک

تکست ریمیکس مهدی یاریان با تنظیم دیجی سولی دنس


من مست شدم چشمان تو انگار شراب است هی پلک نزن پیک نریز حال خراب است

دیوانه تر از من اگر هست ندیدم تو ماه منی که از زمین دست کشیدم

هی ناز نکن بسکه کشیدم پر دودم تخفیف بده من که خریدار تو بودم

از چشم تو هر کس که بیوفتاد زمین خورد بعد از تو دگر چشم مرا خواب نمیبرد

یار سیه موی من کمون ابروی من کاش بیوفتد نظرت بار دگر سوی من

یار سیه موی من کمون ابروی من ای کاش بیوفتد نظرت بار دگر سوی من

از بوسه من گونه تو چال بیوفتاد وای دل من اسم تو در فال بیوفتاد

لکنت به زبانم گره زد وقت نگاهت تموم زندگی من شده صورت ماهت صورت ماهت

یار سیه موی من کمون ابروی من کاش بیوفتد نظرت بار دگر سوی من

یار سیه موی من کمون ابروی من ای کاش بیوفتد نظرت بار دگر سوی من


Download

  • ۹۸/۰۲/۱۳
  • عاطفه فتحی

دانلود ریمیکس

سولی دنس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی