عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

طبقه بندی موضوعی
پیشنهاد ویژه عاطفه موزیک
دانلود گلچین بهترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم

دانلود ریمیکس سولی دنس آهنگ شیدا اشوان

سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۸، ۰۴:۵۹ ق.ظ

دانلود ریمیکس سولی دنس آهنگ شیدایی اشوان

Download Remix Jadid Ashvan - Sheyda

دانلود ریمیکس فوق العاده زیبا شیدا توسط خواننده ایرانی اشوان با کیفیت های Mp3 128 320 پخش توسط عاطفه موزیک

تکست ریمیکس اشوان شیدا با تنظیم دیجی سولی دنس


خودت بگو کیه که تو هر شرایطی

فرق نکنه با حرفاش

عزیزم راحت باش اگه بود

عوض بشه با من جاش

خودت بگو مگه ممکنه به غیر من یه آدمی باشه

درست عین خودت باشه درست عین خودت عاشق

آره تورو پیدا میکنم یه شهرو شیدا میکنم

آره غوغا میکنم تو فقط باش

این حس عشقه نه هوس تا وقتی که باشه نفس

دیگه از هیچ چیزی نترس تو فقط باش

آره تورو پیدا میکنم یه شهرو شیدا میکنم

آره غوغا میکنم تو فقط باش

این حس عشقه نه هوس تا وقتی که باشه نفس

دیگه از هیچ چیزی نترس تو فقط باش

دل تو دلم نیست دل تو دلم نیست که بگه مال منه آخه اون ماه منه

میترسم از روزی آره میترسم از روزی که اون دل بکنه

این سرو تا اون سرو میبندم اگه بخواد بره

اگه بگه مسافره و میخواد بشه یه خاطره

نبینم سمتش بیاد کسی بخواد دورش کنه

تو هم بگو دوستم داری وای عزیزم موقعش شده

آره تورو پیدا میکنم یه شهرو شیدا میکنم

آره غوغا میکنم تو فقط باش

این حس عشقه نه هوس تا وقتی که باشه نفس

دیگه از هیچ چیزی نترس تو فقط باش

آره تورو پیدا میکنم یه شهرو شیدا میکنم

آره غوغا میکنم تو فقط باش

این حس عشقه نه هوس تا وقتی که باشه نفس

دیگه از هیچ چیزی نترس تو فقط باش


Download

منبع: سایت خوبان موزیک

  • ۹۸/۰۱/۲۷
  • عاطفه فتحی

دانلود ریمیکس

سولی دنس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی