عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

طبقه بندی موضوعی
پیشنهاد ویژه عاطفه موزیک
دانلود گلچین بهترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم

دانلود ریمیکس دیجی سونامی میزون نبود حالت شهاب مظفری

Download Remix  Jadid Shahab Mozaffari - mizon nabod halet

دانلود ریمیکس فوق العاده زیبا میزون نبود حالت توسط خواننده ایرانی شهاب مظفری با کیفیت های Mp3 128 320 پخش توسط عاطفه موزیک

تکست ریمیکس شهاب مظفری میزون نبود حالت با تنظیم دیجی سونامی


میدونی من پرم یه ذره نه دورم بزنیم خیالم نیست

هر چی خواستم شبیهش دقیقا تو سرنوشت دوتامونم نیست

دیدی خوردیم بد به گره از دست که بره دل بر نمیگرده

تهش میگیم چیزی نشده طفلکی یکم بچگی کرده

هی قفلی قفلی میزنی چی میخوای از این تن خط خطی

هی طعنه زمزمه زیر لب انرژی منفیات شدم یه ردی

با کی بد تا میکنی هی وامیشه رومون تو همدیگه

تو گوشت کی میخونه بگو نموندنو کی یادت میده

تو از اون اول میزون نبود حالت عادت شد دلم بیفته دنبالت

تقصیر من بود دادم پر و بالت دیدی آخر سر کجا رسید کارت

تو از اون اول میزون نبود حالت عادت شد دلم بیفته دنبالت

تقصیر من بود دادم پر و بالت دیدی آخر سر کجا رسید کارت

درگیره با دل پره من خاطره هات مثل خوره بامه

نه دیگه هیچ راهی نمونده بر نمیگرده اون حسای سابق

کار از کار گذشته ای وای گذشته از سرمون آب انگار

شب و روزام یکی شده بعد تو افتادم رو دور تکرار

هی شاکی میشی تو با کی حالت خوبه اصلا میدونی

یادم نی یه بار بیایی بگی مثه قدیما با من میزونی

هی طفره میری از اینکه نمیتونی پای حرفات باشی

به خیالت فکر میکنی با این کارا میتونی برنده باشی

تو از اون اول میزون نبود حالت عادت شد دلم بیفته دنبالت

تقصیر من بود دادم پر و بالت دیدی آخر سر کجا رسید کارت

تو از اون اول میزون نبود حالت عادت شد دلم بیفته دنبالت

تقصیر من بود دادم پر و بالت دیدی آخر سر کجا رسید کارت


Download


منبع: سایت خوبان موزیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی