عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

طبقه بندی موضوعی
پیشنهاد ویژه عاطفه موزیک
دانلود گلچین بهترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی به نام عطر تو

چهارشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۷، ۰۶:۳۱ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی به نام عطر تو

Download Ahang Jadid Yaser Mahmoudi - Atre To

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا عطر تو توسط خواننده ایرانی یاسر محمودی با کیفیت های Mp3 128 320 پخش توسط عاطفه موزیک

تکست ترانه عطر تو با صدای یاسر محمودی


منو تو بارون دیدی و به چشم تو نیومدم چشامو گریون دیدی و به چشم تو نیومدم

نمیدونم که عطر تو بارونه یا حس من که وقتی بارون میزنه آتیش میگیره جسم من

انقد با من یکی بودی رفتی نفهمیدم چی شد نفهمیدم نبودنم فدای بودن کی شد

تو هر هوایی قلب من برای تو هواییه جواب عشق تو به من همیشه بی وفاییه

شاید تو حس کردی هنوز یکی برات منتظره بارون که زد به شیشتون بیا کنار پنجره

انقد با من یکی بودی رفتی نفهمیدم چی شد نفهمیدم نبودنم فدای بودن کی شد

تو هر هوایی قلب من برای تو هواییه جواب عشق تو به من همیشه بی وفاییه

  • ۹۷/۱۲/۰۸
  • عاطفه فتحی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی