عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

طبقه بندی موضوعی
پیشنهاد ویژه عاطفه موزیک
دانلود گلچین بهترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی هوامو داشته باش

Download Ahang Jadid Kamran Molaei - Havamo Dashte Bash

دانلود موزیک فوق العاده زیبا هوامو داشته باش توسط خواننده ایرانی کامران مولایی با کیفیت های Mp3 128 320 پخش توسط عاطفه موزیک

تکست ترانه کامران مولایی به نام  هوامو داشته باش


یه جورایی عاشقت شدم واسه خودمم عجیبه یه موقع نشه بزنه به سرت بشی با دلم غریبه

شده باشه هر در میزنم که تو با دلم راه بیای چی میشه بگی دوسم داری و یه دفعه کوتاه بیای

هول ورم میداره وقتی باهات هم قدمم وقتی نگاهت میکنم خالی از احساس غمم

اینا یعنی اون چشات بد کاری داره میده دستم ...

هوامو داشته باش و کاری کن همه بدونن یهجوری که همه تو کف عاشقیمون بمونن

به تو وابستم و خوشحالم که عاشق تو هستم ...

اسم تو فقط رو زبونمه از ته دلم میخوامت تو دیگه شدی همه کس من قلبم شده به نامت

میکشی منو با ناز و اداهات به عشق تو اسیرم تو فقط یه اشاره کن من واسه تو بمیرم

هول ورم میداره وقتی باهات هم قدمم وقتی نگاهت میکنم خالی از احساس غمم

اینا یعنی اون چشات بد کاری داره میده دستم ...

هوامو داشته باش و کاری کن همه بدونن یهجوری که همه تو کف عاشقیمون بمونن

به تو وابستم و خوشحالم که عاشق تو هستم ...

  • ۹۷/۱۱/۲۱
  • عاطفه فتحی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی