عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

طبقه بندی موضوعی
پیشنهاد ویژه عاطفه موزیک
دانلود گلچین بهترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید پی وان از تو فقط اشاره

چهارشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۵۵ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید پی وان از تو فقط اشاره

Download Ahang Jadid Peyone - Az To Faghat Eshare

دانلود موزیک فوق العاده زیبا از تو فقط اشاره توسط خواننده ایرانی پی وان با کیفیت های Mp3 128 320 پخش توسط عاطفه موزیک

تکست ترانه پی وان به نام از تو فقط اشاره


زدى دلمو بردى 

دیدى عاشق تو شدم چه فورى

حیفه الان که با هم 

نزنیم زیر این بارون یه دورى

آره تمومه دیگه

چشاتم که داره همینو میگه

همه چى باتو خوبه

دلم تورو میخواد نه کس دیگه

از تو فقط اشاره

میمیرم واسه تو آره

چه حس خوبى داره 

بارونم داره میباره

دستمو که میگیرى

میگى در گوشى واسم میمیرى

قرصه دلم بهت چون

میدونم از پیش من نمیرى

خیلى عجیبه کارات 

میشینه به دلم همه اداهات

همیشه تو دلم باش

نذار خالى بشه دیگه اصن جات

  • ۹۷/۱۲/۰۱
  • عاطفه فتحی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی