عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

طبقه بندی موضوعی
پیشنهاد ویژه عاطفه موزیک
دانلود گلچین بهترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی جان جانان (ماجرا اینه که دلم گیره)

Download Ahang Jadid Morteza Ashrafi – Jane Janan

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا جان جانان (ماجرا اینه که دلم گیره) توسط خواننده ایرانی مرتضی اشرفی با کیفیت های Mp3 128 320 پخش توسط عاطفه موزیک

تکست ترانه جان جانان (ماجرا اینه که دلم گیره) با صدای مرتضی اشرفی


ببین چه راحت شدی قرارم تورو به من داد خدای عالم

تو جان جانان قسم به چشمات نباشی بدجور مریض حالم

یه دل که بیشتر آخه ندارم اونم تمامش فدای یارم

ماجرا اینه که دلم گیره نفسـم میره واسه یارم

اولین باره دل بیمار منو دریاب که تورو دوست دارم تورو دوست دارم

رفاقت ما نذار بپاشه کنارت هستم غمت نباشه

این اتفاقو یه حسی گفته که هر هزار سال یه بار میوفته

چه عاشقانه نشستی پهلوم منم باهاتم به نقش مجنون

ماجرا اینه که دلم گیره نفسـم میره واسه یارم

اولین باره دل بیمار منو دریاب که تورو دوست دارم تورو دوست دارم


Download

  • ۹۸/۰۱/۲۶
  • عاطفه فتحی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی