عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

طبقه بندی موضوعی
پیشنهاد ویژه عاطفه موزیک
دانلود گلچین بهترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام یارم باش

سه شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۳۹ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام یارم باش

Download Ahang Jadid Mohammad Alizadeh – Yaram Bash

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا یارم باش توسط خواننده ایرانی محمد علیزاده با کیفیت های Mp3 128 320 پخش توسط عاطفه موزیک

تکست ترانه یارم باش با صدای محمد علیزاده


عزیزم عاشق باش مث من وقتی برات میمیرم تو فقط لب تر کن بگو خوشبختی برات میمیرم

عزیزم عاشق باش دو روز دنیا سریع طی میشه من یه روز دنیامو به پات میریزم یعنی کی میشه

یارم باش اگه میتونی کنارم باش همه ی دار و ندارم باش عاشق برق تو چشماتم

چه خاطره ها که ندارم باهاش نفس دل بی قرارم باش من اگه به کسی بگم عشقم بود و نبودمو میذارم پاش

تو کی بودی که من موندم تو کارت دوباره همه چیزم شدیدا بستگی به تو داره

دلم پر میزنه اسمت میاد آدم حیفش میاد تا تو اینجایی بخواد یه لحظه م چشماشو رو هم بذاره وای دوباره

یارم باش اگه میتونی کنارم باش همه ی دار و ندارم باش عاشق برق تو چشماتم

چه خاطره ها که ندارم باهاش نفس دل بی قرارم باش من اگه به کسی بگم عشقم بود و نبودمو میذارم پاش


دانلود

  • ۹۷/۱۲/۱۴
  • عاطفه فتحی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی