عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

طبقه بندی موضوعی
پیشنهاد ویژه عاطفه موزیک
دانلود گلچین بهترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه موهات رنگ دنیای منه

چهارشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۸، ۱۰:۱۹ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه موهات رنگ دنیای منه

Download Ahang Jadid Mohsen Yeganeh – Moohat

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا موهات رنگ دنیای منه توسط خواننده ایرانی محسن یگانه با کیفیت های Mp3 128 320 پخش توسط عاطفه موزیک

تکست ترانه موهات رنگ دنیای منه با صدای محسن یگانه


دلتنگت میشم بکش دست نوازش رو سرم پیشم بشین درد دلاتو میخرم

میشم پناهت غصه هات مال خودم با من مدارا کن که بد عاشق شدم

چشمات قرارم رو گرفت از من به من رحم کن بهم خیره نشو اصلا

موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه تو میتونی منو آرومم کنی

من نبضم با لبخند تو میزنه ...

موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه تو میتونی منو آرومم کنی

من نبضم با لبخند تو میزنه ...

لب تر کن ببین دنیارو میریزم به پات سرکن با من که جونمو میدم برات

کار دلم دلتنگی دستاتو کم داره یه حسی که نمیتونم بگم

چشمات قرارمو گرفت از من به من رحم کن بهم خیره نشو اصلا

موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه تو میتونی منو آرومم کنی

من نبضم با لبخند تو میزنه ...

موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه تو میتونی منو آرومم کنی

من نبضم با لبخند تو میزنه ...


Download

  • ۹۸/۰۱/۲۱
  • عاطفه فتحی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی