عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

طبقه بندی موضوعی
پیشنهاد ویژه عاطفه موزیک
دانلود گلچین بهترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید مجتبی شاه علی دلم گیرته

پنجشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۷، ۰۸:۲۹ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید مجتبی شاه علی دلم گیرته

Download Ahang Jadid Mojtaba Shahali – Delam Gireteh

دانلود فوق العاده زیبا دلم گیرته توسط خواننده ایرانی مجتبی شاه علی با کیفیت های Mp3 128 320 پخش توسط عاطفه موزیک

تکست ترانه مجتبی شاه علی به نام دلم گیرته

حرفت که میشه من دلم میخواد همش تورو ببینم

نه کم خیلی زیاد تو منو میبینی تو قیافه میری بهت نمیاد

تورو به قلبم هدیه دادم اگه نیای میشکنه قلب ساده ام

خیلی بهش گفتم که مهربونی باهاش میمونی 

دوست دارم رو میخوام که راه بیای با قلبم 

تو خیالم کلی باهات عاشقی کردم 

من دلم گیرته همه جوره پیگیرته 

جواب شو چی بدم دورت بگردم

دوست دارم رو میخوام که راه بیای با قلبم 

تو خیالم کلی باهات عاشقی کردم 

من دلم گیرته همه جوره پیگیرته 

جواب شو چی بدم آخه دورت بگردم

دوست دارم صداتو وقتی حرف میزنی

همش پی اینم یه بار بگی با منی 

من که کار دلم پیش تو گیره چی میشه یعنی

تورو به قلبم هدیه دادم اگه نیای میشکنه قلب ساده ام

خیلی بهش گفتم که مهربونی باهاش میمونی 

دوست دارم رو میخوام که راه بیای با قلبم 

تو خیالم کلی باهات عاشقی کردم 

من دلم گیرته همه جوره پیگیرته 

جواب شو چی بدم دورت بگردم

دوست دارم رو میخوام که راه بیای با قلبم 

تو خیالم کلی باهات عاشقی کردم 

من دلم گیرته همه جوره پیگیرته 

جواب شو چی بدم آخه دورت بگردم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی