عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

طبقه بندی موضوعی
پیشنهاد ویژه عاطفه موزیک
دانلود گلچین بهترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی به هیشکی نگو

جمعه, ۹ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۲۶ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی به هیشکی نگو

Download Ahang Jadid Sina Shabankhani – Be Hishki Nagoo

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا به هیشکی نگو توسط خواننده ایرانی سینا شعبانخانی با کیفیت های Mp3 128 320 پخش توسط عاطفه موزیک

تکست ترانه به هیشکی نگو با صدای سینا شعبانخانی


حاله بدم به عشق تو تغییر کرده

عطر منو شهر منو درگیر کرده

تو بهترین حاله منی من شک ندارم

من دیگه بهتر از تو از کجا بیارم

دعایه مادرم تویی خود خود تو

هر چی دعا کرده برام انگار شده تو

من که بدون تو نفس نمیکشم

راحت که از عشق تو دست نمی کشم

من که بدون تو نفس نمیکشم

راحت که از عشق تو دست نمی کشم

دلم زیر و رو شد زیرو رو شد تو به هیچکی نگو

با تو روبرو شد روبرو شد تو به هیچکی نگو

همون که میخواستم مو به مو شد تو به هیچکی نگو

برا خیلیا حال ما آرزو شد تو به هیچکی نگو

دلم زیر و رو شد زیرو رو شد تو به هیچکی نگو

با تو روبرو شد روبرو شد تو به هیچکی نگو

همون که میخواستم مو به مو شد تو به هیچکی نگو

برا خیلیا حال ما آرزو شد تو به هیچکی نگو

نگام کن کنار تو زیبا شدم

شبیه غروبایه دریا شدم

یه حسه عجیبی داری تو صدات

صدام کن که قلبم بریزه برات

دلم زیر و رو شد زیرو رو شد تو به هیچکی نگو

همون که میخواستم مو به مو شد تو به هیچکی نگو

دلم زیر و رو شد زیرو رو شد تو به هیچکی نگو

با تو روبرو شد روبرو شد تو به هیچکی نگو

همون که میخواستم مو به مو شد تو به هیچکی نگو

برا خیلیا حال ما آرزو شد تو به هیچکی نگو

  • ۹۸/۰۱/۰۹
  • عاطفه فتحی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی