عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

طبقه بندی موضوعی
پیشنهاد ویژه عاطفه موزیک
دانلود گلچین بهترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده هوای عشق

چهارشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۴۸ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده هوای عشق

Download Ahang Jadid Sina Derakhshande – Havaye Eshgh

دانلود موزیک فوق العاده زیبا هوای عشق توسط خواننده ایرانی سینا درخشنده با کیفیت های Mp3 128 320 پخش توسط عاطفه موزیک

تکست ترانه سینا درخشنده به نام هوای عشق


بپوش بارونیتو حالمو میدونی تو گیج عطر این هوام

موهات رو شونه هات آخ که میمیرم برات تو این بارون به جز تو من چی میخوام

دوست دارم دیوونم کردی ولی دوست دارم واسه خوبیته که بهت حس دارم

من که ماهمو تنها نمیذارم

دوست دارم دیوونم کردی ولی دوست دارم واسه خوبیته که بهت حس دارم

من که ماهمو تنها نمیذارم

با تو بارون واسه ی من اتفاق عاشقونه اس وقتی آروم میزنه آدم فقط پی یه شونه اس

با یه حال عاشقونه میزنیم بیرون دوتایی نم نم بارون دلم رو پیش تو کرده هوایی کرده هوایی 

دوست دارم دیوونم کردی ولی دوست دارم واسه خوبیته که بهت حس دارم

من که ماهمو تنها نمیذارم

دوست دارم دیوونم کردی ولی دوست دارم واسه خوبیته که بهت حس دارم

من که ماهمو تنها نمیذارم


از سایت خوبان موزیک میتوانید بخش کامل در مورد دانلود فول آلبوم سینا درخشنده به صورت یکجا فایل زیپ ببینید که کاملترین فول البوم از خواننده جوان سینا درخشنده می باشد.

  • ۹۷/۱۱/۲۴
  • عاطفه فتحی

سینا درخشنده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی