عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

طبقه بندی موضوعی
پیشنهاد ویژه عاطفه موزیک
دانلود گلچین بهترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید امیر حسن زاده دیوونه

جمعه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۷، ۰۸:۳۰ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید امیر حسن زاده دیوونه

Download Ahang Jadid Amir Hasanzadeh – Divooneh

دانلود موزیک فوق العاده زیبا دیوونه توسط خواننده ایرانی امیر حسن زاده با کیفیت های Mp3 128 320 پخش توسط عاطفه موزیک

تکست ترانه امیر حسن زاده به نام دیوونه


اگه حسی هنوزم توی دلته اگه حرفی هنوز مونده که بگی

برسون خودتو به دل دیوونم که تویی سهم من از همه زندگی

پای تو باشه از همه دست میکشم کسی خود تو نمیاد به چشم

واسه عشق توئه که نفس میکشم تو نرو از پیشم که دیوونه نشم

سخته برام هنوزم نبینم من تورو یه روزم نرو راحت که سخته دوریت دیوونه

برگرد که خیلی دیره آخه چشمات یادم نمیره نرو تا که دلم نگیره دلگیره این خونه این خونه

خیلی وقته که دیگه به تهش رسیدم ته راهمو از همه دل بریدم 

آره خسته شدم دیگه بسمه با همه راه اومدم آخه حالی نمونده واسم دیگه تنها میشم با خودم

سخته برام هنوزم نبینم من تورو یه روزم نرو راحت که سخته دوریت دیوونه

برگرد که خیلی دیره آخه چشمات یادم نمیره نرو تا که دلم نگیره دلگیره این خونه این خونه

سخته برام هنوزم نبینم من تورو یه روزم نرو راحت که سخته دوریت دیوونه

برگرد که خیلی دیره آخه چشمات یادم نمیره نرو تا که دلم نگیره دلگیره این خونه این خونه

  • ۹۷/۱۱/۱۹
  • عاطفه فتحی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی