عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

طبقه بندی موضوعی
پیشنهاد ویژه عاطفه موزیک
دانلود گلچین بهترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری صحنه

شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۷، ۰۹:۱۸ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری صحنه

Download Ahang Jadid Ehsan Khajeh Amiri - Sahneh

دانلود فوق العاده زیبا صحنه توسط خواننده ایرانی احسان خواجه امیری با کیفیت های Mp3 128 320 پخش توسط عاطفه موزیک


تکست ترانه احسان خواجه امیری به نام صحنه


یکی بود چند سال تو زندگیم که من کل دنیامو مدیونشم

کسی که هنوزم دلم پیششه کسی که هنوزم مثل جونشم

کسی که هنوزم تو تنهاییا دلم وقتی خیلی براش تنگ میشه

میرم پای سازم که دلتنگیام با یک شعر غمگین یه آهنگ شه

زمانی که رو صحنه وای می ایستم زمانی که چشمم تو مردم گمه

محاله نپرسم یبار از خودم یعنی امشب اون بین این مردمه

محاله نپرسم یبار از خودم اونم مثل من بی قراره یعنی

کدوم شعرمو زمزمه میکنه این آهنگمو دوست داره یعنی

زمانهی که رو صحنه میرم هنوز زمانی که پر میشم از بغض و تب

محاله روی آخرین صندلی یکی عین اونو نبینم یشب

یکی عین اونو نبینم یشب

زمانی که رو صحنه وای می ایستم زمانی که چشمم تو مردم گمه

محاله نپرسم یبار از خودم یعنی امشب اون بین این مردمه

محاله نپرسم یبار از خودم اونم مثل من بی قراره یعنی

کدوم شعرمو زمزمه میکنه این آهنگمو دوست داره یعنی

  • ۹۷/۱۱/۰۶
  • عاطفه فتحی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی