عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

طبقه بندی موضوعی
پیشنهاد ویژه عاطفه موزیک
دانلود گلچین بهترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید آرون افشار به نام طبیب ماهر

شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۴۷ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید آرون افشار به نام طبیب ماهر

Download Ahang Jadid Aron Afshar – Tabibe Maher

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا طبیب ماهر توسط خواننده ایرانی آرون افشار با کیفیت های Mp3 128 320 پخش توسط عاطفه موزیک

تکست ترانه طبیب ماهر با صدای آرون افشار


لحظه ای کاش کمی صبر کنی به خاطر من مرحم حال دلم باش طبیب ماهر من

من به قربان تو و حالت جذاب نگاهت مبتلای توام و باخته ام دل به نگاهت

ای وای هوایی شده این دل چه حالی شده از حال دلت با خبرم کن

ای وای هوایی شده این دل چه حالی شده تو مرا عاشق ترم کن

ای وای به چشمای تو سوگند که نقاشی لبخند تو ایمان مرا برد

ای وای ببین برق نگات آن صورت ماهت چه بلایی سرم آورد

دل به دریا زده ام سمت نگاه تو عزیزم دل من یوسف افتاده به چاه تو عزیزم

من در صدد یار و تو دلدار و چه تقدیر قشنگی من باشم و تو باشی و ای وای چه تصویر قشنگی

ای وای هوایی شده این دل چه حالی شده از حال دلت با خبرم کن

ای وای هوایی شده این دل چه حالی شده تو مرا عاشق ترم کن

ای وای به چشمای تو سوگند که نقاشی لبخند تو ایمان مرا برد

ای وای ببین برق نگات آن صورت ماهت چه بلایی سرم آورد


دانلود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی