عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

طبقه بندی موضوعی
پیشنهاد ویژه عاطفه موزیک
دانلود گلچین بهترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید 7 باند به نام دلباخته

دوشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۰۴ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید 7 باند به نام دلباخته

Download Ahang Jadid 7 Band – Delbakhte

دانلود موزیک فوق العاده زیبا دلباخته توسط خواننده ایرانی 7 باند با کیفیت های Mp3 128 320 پخش توسط عاطفه موزیک

تکست ترانه 7 باند به نام دلباخته


حالت چشمات

تو آخرین لحظه 

چیزی به من حالی نکرد

دل به تو بستم 

هیشکی مثل تو

پشت منو خالی نکرد

می دونم یه روز شاید

ازم بگذری راحت 

منو فراموش کنی

من باهات حرف دارم 

پای دلم بشین باید

حرف منم گوش کنی

دلباخته ام 

این حس لعنتی داره می کشتم 

تویی که اینجا نیستی و 

منی که هر لحظه تو دنیام باهاتم 

این عاشقیه 

خواستن هر روز تو دیونگیه 

میدونم آخر یه روز 

تموم شهر میگن که این روانیه

مگه بیشتر از این 

میشه کسی رو‌ دوست داشت

رو احساسم بهت 

نمیشه قیمت گذاشت

کی شبیه منه ، برای تو 

که تا آخر بجنگه ، به پای تو

من وابسته حرفای هر روزت شدم

ببین به خاطرت ،حتی گذشتم از خودم

کی شبیه توئه ،بگو به من

من و اول بکش بعد ،دل بکن

  • ۹۷/۱۲/۰۶
  • عاطفه فتحی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی