عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

طبقه بندی موضوعی
پیشنهاد ویژه عاطفه موزیک
دانلود گلچین بهترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید رضا بهرام در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه

Download Ahang Jadid Reza Bahram - Dar pey cheshmat shahr be shahr khane be khane sham ravane

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه توسط خواننده ایرانی رضا بهرام با کیفیت های Mp3 128 320 پخش توسط عاطفه موزیک

تکست ترانه در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه با صدای رضا بهرام


در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه رضا بهرام

++++++

گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه

++++++

آرام آرام آتش به دلم زدی بنشین که خوش آمدی رویای من

++++++

این تو این جان من شوق چشمان من عاشق ها میکشی زیبای من

++++++

در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه

++++++

مثل تو دنیا ندیده فصل عشق ما رسیده رو نمایان کردی و یک شهر دستش را بریده

++++++

کفرمو دینم تو هستی هرچه میبینمم تو هستی بیستون ها میکنم من چون که شیرینم تو هستی

++++++

در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه

++++++

در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه


Download

  • ۹۸/۰۲/۰۸
  • عاطفه فتحی

دانلود آهنگ های جدید 98

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی