عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

طبقه بندی موضوعی
پیشنهاد ویژه عاطفه موزیک
دانلود گلچین بهترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ مهراد جم امشب میخوام بمونم من تا صبح کنارت این دریا با تو چه حالی داره

Download Ahang Jadid Mehraad Jam - Shomal

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا امشب میخوام بمونم من تا صبح کنارت این دریا با تو چه حالی داره توسط خواننده ایرانی مهراد جم با کیفیت های Mp3 128 320 پخش توسط عاطفه موزیک

تکست ترانه شمال با صدای مهراد جم


با تو توو راه شمال تاریک میشه آروم هوا بسته میشه آروم چشات شب جنگلو بارونو باد

بارون میاد بارون میاد بارونو دوست داره زیاد میکنه یواش اون چشاشو باز

میگه بهم بزن کنار بزن کنار تو این هوا بریم زیر بارون یواش خیس بشه اون صورت ناز

بهم بگی تا تهش می مونم باهات می مونه باهام

امشب میخوام بمونم من تا صبح کنارت این دریا با تو چه حالی داره بارون بباره بارون بباره

توام بخندی برا من دوباره بخونم برات نگاهت تو نگاهم

چشاتم کنار همه نگاه کنن به ما با اون دلبری کردنات

امشب میخوام بمونم من تا صبح کنارت این دریا با تو چه حالی داره بارون بباره بارون بباره

توام بخندی برا من دوباره بخونم برات نگاهت تو نگاهم

چشاتم کنار همه نگاه کنن به ما با اون دلبری کردنات

جلو همه بگو به من خیلی دوست دارم عشقه دلم

همه جا تاریکشه یهو بوی عود میاد و شمعا روشن

همه اگه پایه باشن وصل میکنیم ما صبحو به شب

جمع جمعِ عاشقا جمع , جمعِِ اینا رو هم عاشقتم

امشب میخوام بمونم من تا صبح کنارت این دریا با تو چه حالی داره بارون بباره بارون بباره

توام بخندی برا من دوباره بخونم برات نگاهت تو نگاهم

چشاتم کنار همه نگاه کنن به ما با اون دلبری کردنات

امشب میخوام بمونم من تا صبح کنارت این دریا با تو چه حالی داره بارون بباره بارون بباره

توام بخندی برا من دوباره بخونم برات نگاهت تو نگاهم

چشاتم کنار همه نگاه کنن به ما با اون دلبری کردنات


Download

  • ۹۸/۰۲/۰۹
  • عاطفه فتحی

دانلود آهنگ های جدید 98

نظرات (۱)

عاااااااالیییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی