عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

عاطفه موزیک / دانلود آهنگ های جدید ایرانی

سایت موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، عاطفه موزیک ، پخش آنلاین ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین.

طبقه بندی موضوعی
پیشنهاد ویژه عاطفه موزیک
دانلود گلچین بهترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید میخوام دو دوتا چهارتا نشه سیروان خسروی درست نمیشم

Download Ahang Jadid Sirvan Khosravi - Dorost Nemisham

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا میخوام دو دوتا چهارتا نشه توسط خواننده ایرانی سیروان خسروی درست نمیشم با کیفیت های Mp3 128 320 پخش توسط عاطفه موزیک

تکست ترانه میخوام دو دوتا چهارتا نشه با صدای سیروان خسروی درست نمیشم


میخوام دو دوتا چهارتا نشه

چی میشه هرچی شد از حالا نشه

نه دیگه فرقی نداره که کجام

با همه وجودم آرامش میخوام

روزایی که دوست داشتم برن اصلا دور و بریام از دست من خستن

من تو فکر تو تو بی خبرم از من ببین

من دارم میرم با من میای یا نه فکرتم با من میای یا نه

چشمامو ببین منو میخوای یا نه ببین

تنهاتر از همیشم باید میموندی پیشم

دیگه درست نمیشم دیگه درست نمیشم

تنهاتر از همیشم باید میموندی پیشم

دیگه درست نمیشم دیگه درست نمیشم

توی این تنهایی گیر افتادم نه نگو که دیگه از دستت دادم

من نمیتونم دوباره تنهاشم کاش میتونستم یکم آروم باشم

روزایی که دوست داشتم برن اصلا دور و بریام از دست من خستن

من تو فکر تو تو بی خبرم از من ببین

من دارم میرم با من میای یا نه فکرتم با من میای یا نه

چشمامو ببین منو میخوای یا نه ببین

تنهاتر از همیشم باید میموندی پیشم

دیگه درست نمیشم دیگه درست نمیشم

تنهاتر از همیشم باید میموندی پیشم

دیگه درست نمیشم دیگه درست نمیشم


Download

  • ۹۸/۰۲/۱۶
  • عاطفه فتحی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی